Online hra Moonbase Alpha

20. červenec 2010 | 06.00 |
›

alphaV nejbližší době se ani Američané a zřejmě ani nikdo další na Měsíc nevydají. Na propagaci vesmírného průzkumu a popularizaci své činnosti spustila americká vesmírná agentura NASA simulační hru o řešení problémů na měsíční základně Alpha.Online hra Moonbase Alpha vám umožní se přidat k výzkumnému týmu na základně na jižním pólu Měsíce. Tady vás čekají nejrůznější úkoly, které máte vyřešit. Například opravujete základnu, kterou  při vašem návratu z výzkumné mise poškodil pád meteoritu. Je totiž nutné velmi rychle opravit zařízení na obnovení výroby kyslíku.

Hra je založená na týmové spolupráci spolu se správným používáním a přidělováním dostupných zdrojů (hráčem ovládané roboty, rovery, opravy nářadí, atd.).Osud lunární kolonie leží na vašich bedrech, váš tým koordinuje úsilí až šesti hráčů na internetu. Využívejte nejnovější technologie NASA - plně funkční rover, který využívá pro přepravu hráčů a dodává materiál do všech koutů lunární kolonie.

Nejlepší výsledy hry jsou zaznamenávány do žebříčku.
Hru najdete a nainstalujete si zde:

NASA hru vytvořila, aby lidem přiblížila své technologie, práci a budoucnost kosmického výzkumu. Tvůrci hry doufají, že kromě zábavy, jejich hra trochu zpopularizuje kosmický průzkum. NASA přitom není jedinou agenturou, která se snaží o tuto formu své propagace.

Společnost MindArk vytvořila pro Evropskou kosmickou agenturu demo hry Entropia Universe. Online hra, která má podobně propagovat kosmický výzkum, zobrazuje základnu na Jupiterově měsíci Europě.