Online hra Moonbase Alpha

20. červenec 2010 | 06.00 | rubrika: Hry

alphaV nejbližší době se ani Američané a zřejmě ani nikdo další na Měsíc nevydají. Na propagaci vesmírného průzkumu a popularizaci své činnosti spustila americká vesmírná agentura NASA simulační hru o řešení problémů na měsíční základně Alpha.Online hra Moonbase Alpha vám umožní se přidat k výzkumnému týmu na základně na jižním pólu Měsíce. Tady vás čekají nejrůznější úkoly, které máte vyřešit. Například opravujete základnu, kterou  při vašem návratu z výzkumné mise poškodil pád meteoritu. Je totiž nutné velmi rychle opravit zařízení na obnovení výroby kyslíku.

žádné komentáře | přidat komentář | hodnocení 2.92 (12x) | přečteno: 1.716x

River IQ Game

9. červenec 2010 | 06.00 | rubrika: Hry

River IQ GameDalší hra na prázdniny je tady. Je to flashová variace na známou logickou úlohu: vlk - koza - zelí. Na jednom břehu řeky stojí otec, matka, 2 dcery a 2 synové, policista a trestanec. Ti všichni se mají postupně přepravit na druhou stranu. Musí však být dodržena tato pravidla:

komentáře (4) | přidat komentář | hodnocení 3.17 (12x) | přečteno: 1.784x

Fyzikální hra na prázdniny - Sprocket Rocket

1. červenec 2010 | 06.00 | rubrika: Hry

hraA máme tu prázdniny - pro studenty čas brigád, někdy i nicnedělání a doba her. Mezi flashovými hrami, kde musíte i trochu fyzikálně přemýšlet je hra Sprocket Rocket. Stáváte se pilotem raketky, která je poháněna parou ve směru kurzorových kláves. Během vaší cesty prolétáváte místnostmi a plníte úkoly. Některé z nich vyžadují, aby jste svoji raketku modifikovali - to se vám otevře okno s editováním tvaru rakety.

komentáře (1) | přidat komentář | hodnocení 2.33 (3x) | přečteno: 1.406x