Komentář, na který odpovídáte

04. 02. 2015 - 17:18
 

jura jurax: Poznamenám ještě, že výjimkou z pravidla přechodu druhoválečných stíhaček na vzduchem chlazené hvězdicové motory byl Focke Wulf 190, jehož verze A se vzduchem chlazeným motorem BMW 801 byla konvertována na verzi D s kapalinou chlazeným motorem Jumo 213.
Po válce vodou chlazené letecké pístové motory vymizely. Dodnes se užívají jen vzduchem chlazené - zpravidla řadové, ale i hvšzdicové - pro motory nížích až nízkých výkonů.

Vaše odpověď

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Hvězdicový motor